Hugin 202 yazar kasanızın ekranında tsm iletişim bilgileri ve geçerlilik süresi doldu,
servis çağırın. Gibi hata mesajı çıkıyorsa ne yapmalıyız?
Hatanın çözümü için cihazınız bulunduğu yerde kablolu internet olması gerekmektedir.
İlk olarak cihazın elektrik fişini çıkarınız.Cihaz kapandıkdan sonra
ethernet kablosu cihazın arka kısmında bulunan 4 lü portun en sağındaki (2 ad. usb girşinin hemen yanında)
ethernet girişine takılır. Kabloyu takdıktan sonra ethernet portunun altındaki sarı ve yeşil ledlerin yandığını
görünüz.
Cihazın elektrik bağlantısının sağlayıp açılmasını bekleyiniz
Açıldıktan sonra herhangi bir tuşa basmayınız cihaz kendiliğinden güncelleme yapacak ve normale dönecektir.
Her zaman kullandığınız kasiyer no ve şifresini girdikten sonra eğer kasiyer no hatası veriyorsa 1-2 defa cihazı kapatıp açtıkdan sonra mutlaka düzelecektir. Tüm bu işlemler sonrası cihazınız artık güncel ve kullanıma hazır olacak. ve bu sorunu tekrar yaşamamak için ve cihazınızın güncel kalması için 10-15 günlük periyodlarla internete bağlayıp z raporu alınız.
Eğer ethernet kablosunu bağlamanıza rağmen cihazınız güncellemeyi almıyor ve ekranda tsm iletişim bilgileri geçerlilik süresi doldu, servis çağırın yazısı çıkmaya devam ediyorsa, cihaza teknik servis müdahalesi gerekmektedir.
iletişim bilgilerimiz
Aslan Elektronik-hugin yazar kasa istanbul bölge bayii ve yetkili servisi
perpa ticaret merkezi b blok kat:9 no :1531 okmeydanı şişli /istanbul
tel:0535 242 28 09- 0212 220 00 80 Yusuf Aslan
garantisi devam eden cihazlar için bir ücret talep edilmeyecektir.
garantisi bitmiş cihazlar için 50 tl +kdv ücret talep edilecektir.
istanbul dışından cihazını göndermek isteyenler kargo ücretini
kendileri karşılamak şartıyla cihazlarını tarafımıza gönderebilirler.
TEŞEKKÜRLER İŞE YARADI